Panen kah siis ühe proovimise ülesse. hetkel laulu seal pole aga ehk saab ka see ilmuma mingil hetkel .... Ootaks just soovitusi rohkem miksimise osas, et kus mida muuta, lisada, ära võtta või ümber teha (loomulikult annaks mänguoskust lihvida aga see on pikem protsess ). Kasutatud on: trummid - addictive drums, soolokidra ja bass läbi amplitube 2, sündi soolopiuks - otse sünt + natuke flangerit, viiulid - NI studio instuments.
Lugu ise siin:
http://www.jukeboxalive.com/audio_play_ ... id=1711581
Meenutades "T. Mägi"
Moderaator: Moderaatorid
Re: Meenutades "T. Mägi"
bass oleks vöinud pisut esil olla.
oreliks proovi kasutada näiteks Native Instruments'i B4'ja. kölab palju ilusamini. minujaoks oli orel samuti pisut liiga valju.
snare vöiks isegi vöibolla pisut vaiksem olla.
kickil vöiks rohkem punch'i olla.
muidugi vöin ka möne asjaga pisut mööda panna, kuna harrastan tavaliselt pisut teist stiili, kuid minu nägemuse järgi muutuks asi nii paremaks.
oreliks proovi kasutada näiteks Native Instruments'i B4'ja. kölab palju ilusamini. minujaoks oli orel samuti pisut liiga valju.
snare vöiks isegi vöibolla pisut vaiksem olla.
kickil vöiks rohkem punch'i olla.
muidugi vöin ka möne asjaga pisut mööda panna, kuna harrastan tavaliselt pisut teist stiili, kuid minu nägemuse järgi muutuks asi nii paremaks.
Re: Meenutades "T. Mägi"
Kuulasin asja tütre mingite Pioneeri u 500-krooniste klappidega, mis kõvasti bassi hägustavad ja kas seetõttu, aga minu arust on basskidra täitsa kenal nivool. Eriti, kui võrrelda kicktrummiga - mõlemad on omavahel üsna parajasti balansis. Snare on selline rokilik "piccolo" ehk siis pisut väiksem ja teravam. Sobib stiiliga igati, küll aga võiks sämpel natuke ( kuuldavamalt ) vahelduda. Praegu on snare`i kolks väga samasugune läbi kogu loo. Elus trummar eksib lüües rohkem ja see pakub vaheldust. Muidu on trummide MIDI, eriti vahebreigid, väga head.
Saatekidra on mängitud täpselt. Kui sa tõesti mängisid kogu partii järjest sisse ja hiljem editeerima ei pidanudki, siis kõva tunnustus sulle - tavaliselt kipuvad ikka loo lõpupoole käsi väsima ja apsud sisse tulema. Draivi sound on ka päris veenev, kuigi ma softibaasil kidraefektidest tavaliselt just eriti hästi ei arva.
Kidrasoolo oli mängitud tõsises Elmu Värgi - vaimus, aga soolo teises pooles olid noodid häälest ära. Taaskord - vähemalt minu jaoks lööb amatöörlus valusalt kõrva mitte soundi, või miksingu vigade juures, vaid eelkõige siis, kui pill pole hääles, või laulja laulab mööda. Nende asjadega tuleb kõige rohkem vaeva näha.
Oreli soolo oli minu arvates ka natuke staatiline, meenutas soundilt üht vene elektriorelit, mis meil Enariga kunagi lapsena kodus oli ja mis tegi üsna jubedat pininat ... Mitte, et selline Farfisa-orel ei kõlbaks, kui sa ise leiad, et kunstilises mõttes see sound on põhjendatud, aga ma paneks ka pigem midagi Hammondi stiilis ja poole pika noodi pealt lükkaks leslie või vibrato peale.
Aga kokkuvõttes - korralik töö!
PS. Kui pealkirja esimest korda lugesin, jahmatasin, et jessuke, kas tõesti on Mäks vahepeal taevasesse orkestrisse suundunud!!!!!
Saatekidra on mängitud täpselt. Kui sa tõesti mängisid kogu partii järjest sisse ja hiljem editeerima ei pidanudki, siis kõva tunnustus sulle - tavaliselt kipuvad ikka loo lõpupoole käsi väsima ja apsud sisse tulema. Draivi sound on ka päris veenev, kuigi ma softibaasil kidraefektidest tavaliselt just eriti hästi ei arva.
Kidrasoolo oli mängitud tõsises Elmu Värgi - vaimus, aga soolo teises pooles olid noodid häälest ära. Taaskord - vähemalt minu jaoks lööb amatöörlus valusalt kõrva mitte soundi, või miksingu vigade juures, vaid eelkõige siis, kui pill pole hääles, või laulja laulab mööda. Nende asjadega tuleb kõige rohkem vaeva näha.
Oreli soolo oli minu arvates ka natuke staatiline, meenutas soundilt üht vene elektriorelit, mis meil Enariga kunagi lapsena kodus oli ja mis tegi üsna jubedat pininat ... Mitte, et selline Farfisa-orel ei kõlbaks, kui sa ise leiad, et kunstilises mõttes see sound on põhjendatud, aga ma paneks ka pigem midagi Hammondi stiilis ja poole pika noodi pealt lükkaks leslie või vibrato peale.
Aga kokkuvõttes - korralik töö!
PS. Kui pealkirja esimest korda lugesin, jahmatasin, et jessuke, kas tõesti on Mäks vahepeal taevasesse orkestrisse suundunud!!!!!
Re: Meenutades "T. Mägi"
esmamulje on see, nagu oleks kusagil proovikas tehtud demo - aja kokkuhoiu mõttes kiirelt valitud mingid soundid ja lugu "ära tehtud". Mänguoskus mänguoskuseks, mõtlen rohkem soundi osa. Kõik pillid on liiga eraldi ning üldpilt ei tundu kompaktne.
Soovitan alustuseks võtta mingi analoogne lugu etaloniks, kas või originaal. Kuula ja pane tähele igat instrumenti eraldi ja ka seda kuidas nad koos kõlavad ja üksteist toetavad. Krt ainult vääga pikaajase kogemusega profid oskavad peast seda Õiget soundi kokku keerata, et kõik toimiks. Kui oled leidnud mõne analoogi, kasuta A-B kuulamist: kuulad üht ja võrdled teisega nii instrumente ja kõlapilti. Mis sagedusalas mingi pill kusagil asub ja kus panoraamis. Kasuta otsimiseks EQ-t.
Mis ajastu stiilis sa seda mixi mõtlesid: 70? 2008? (see on selleks, et kustkohast näidet endale juurde hankida)
Trummid on kuivad. Kuigi addictive VST on väga hea (kasutan seda isegi) soovitaks exportida ikkagi kõik trummi komponendid eraldi rajale miksimise ajaks. Vastasel juhul peab rohkem plugina sees setingutes möllama, aga see võtab kõvasti CPU ressurssi. Addictive trummidel on kõrge ots sagedusalas natuke tuim, mumeelest peaks EQ-ga natuke neid järgi aitama, aga mitte palju. Proovi trummidele lisada rohkem "overheadi" mikkreid - rohkem ruumikamaks. Bass trumm on natuke lahja. 5kHz juures annab bassile rohkem nätakat juurde. Vaata mis BDRM-il alumises otsas toimub. Mina olen tavaliselt 60-62 Hz juures saanud selle mahlaka bassi otsa kätte.
BKIT on nats lahja ja ei tööta BDRM-iga kuigi hästi koos. Jälgi et BDRM-i ja BKIT-i sagedused ei kattuks ja teineteist sööma ei hakkaks. Näiteks bassil ei ole vaja neid samu sagedusi, mis on bass trummil. Kas lõikad bassile "augud" sisse selles kohas kus BDRM on või lõikad täitsa maha kõrgemalt kui BDRM-i madal ots. Kui sul laulu ei ole veel, soovitan mixamist alustada madalamatest komponentidest kuni ülesse välja. Kõik pillid võiksid olla selgesti välja kuulatavad, et kui keegi näiteks tahaks sinu põhja järgi päriselt mängida, et siis ei tekiks raskusi pillide välja kuulamisega ja maha kirjutamisega
Trummid, bass, kidra, orel, viiulid - oleks minu järjekord.
El.kit ainult vasakus kõrvas? Kas on taotlus selline? Kas ainult üks kitarr? Mis teda toetab? Kui süna, siis võiks süna rohkem esile tuua.
See kui kidra häälest ära on (mitte väga) ei ole üldse oluline.. rohkem powerit ja attitude-i... küll toimib
Soolo koht kidral - tegelt see häälestus on probleem!!! Muidu väga hea.
Süna (viiulid) juures häiris pisut see, et konkreetsel soundil on ülemised helid vasakus kõrvas ja alumised noodid paremas kõrvas. Saateks selline pendeldus ei ole vast kõige parem variant. Ta võib olla selline kui akordid oleks rohkem seotud ja sulatatud teineteise sisse. Mõlemad - kidra ja süna elavad hetkel arranzeeringu poolest oma elu. Sünale oleks tehtud nagu copy-paste. Mõtle veel kidra ja süna koostööle.
Kui sul B4-ja hetkel käepärast ei ole, saada olemasolevale orelile mõni kidra efekt peale: drive, waw, flanger, modulation.
Ootan uut mixi!
Soovitan alustuseks võtta mingi analoogne lugu etaloniks, kas või originaal. Kuula ja pane tähele igat instrumenti eraldi ja ka seda kuidas nad koos kõlavad ja üksteist toetavad. Krt ainult vääga pikaajase kogemusega profid oskavad peast seda Õiget soundi kokku keerata, et kõik toimiks. Kui oled leidnud mõne analoogi, kasuta A-B kuulamist: kuulad üht ja võrdled teisega nii instrumente ja kõlapilti. Mis sagedusalas mingi pill kusagil asub ja kus panoraamis. Kasuta otsimiseks EQ-t.
Mis ajastu stiilis sa seda mixi mõtlesid: 70? 2008? (see on selleks, et kustkohast näidet endale juurde hankida)
Trummid on kuivad. Kuigi addictive VST on väga hea (kasutan seda isegi) soovitaks exportida ikkagi kõik trummi komponendid eraldi rajale miksimise ajaks. Vastasel juhul peab rohkem plugina sees setingutes möllama, aga see võtab kõvasti CPU ressurssi. Addictive trummidel on kõrge ots sagedusalas natuke tuim, mumeelest peaks EQ-ga natuke neid järgi aitama, aga mitte palju. Proovi trummidele lisada rohkem "overheadi" mikkreid - rohkem ruumikamaks. Bass trumm on natuke lahja. 5kHz juures annab bassile rohkem nätakat juurde. Vaata mis BDRM-il alumises otsas toimub. Mina olen tavaliselt 60-62 Hz juures saanud selle mahlaka bassi otsa kätte.
BKIT on nats lahja ja ei tööta BDRM-iga kuigi hästi koos. Jälgi et BDRM-i ja BKIT-i sagedused ei kattuks ja teineteist sööma ei hakkaks. Näiteks bassil ei ole vaja neid samu sagedusi, mis on bass trummil. Kas lõikad bassile "augud" sisse selles kohas kus BDRM on või lõikad täitsa maha kõrgemalt kui BDRM-i madal ots. Kui sul laulu ei ole veel, soovitan mixamist alustada madalamatest komponentidest kuni ülesse välja. Kõik pillid võiksid olla selgesti välja kuulatavad, et kui keegi näiteks tahaks sinu põhja järgi päriselt mängida, et siis ei tekiks raskusi pillide välja kuulamisega ja maha kirjutamisega
Trummid, bass, kidra, orel, viiulid - oleks minu järjekord.
El.kit ainult vasakus kõrvas? Kas on taotlus selline? Kas ainult üks kitarr? Mis teda toetab? Kui süna, siis võiks süna rohkem esile tuua.
See kui kidra häälest ära on (mitte väga) ei ole üldse oluline.. rohkem powerit ja attitude-i... küll toimib
Soolo koht kidral - tegelt see häälestus on probleem!!! Muidu väga hea.
Süna (viiulid) juures häiris pisut see, et konkreetsel soundil on ülemised helid vasakus kõrvas ja alumised noodid paremas kõrvas. Saateks selline pendeldus ei ole vast kõige parem variant. Ta võib olla selline kui akordid oleks rohkem seotud ja sulatatud teineteise sisse. Mõlemad - kidra ja süna elavad hetkel arranzeeringu poolest oma elu. Sünale oleks tehtud nagu copy-paste. Mõtle veel kidra ja süna koostööle.
Kui sul B4-ja hetkel käepärast ei ole, saada olemasolevale orelile mõni kidra efekt peale: drive, waw, flanger, modulation.
Ootan uut mixi!