

Moderaator: Moderaatorid
Olen sellega väga nõus. Igaüks tehku vastavalt oma oskustele ja ärgu üritagu oma varjust kõrgemale hüpata - seda on mõnikord tõesti üsna piinlik kuulata-vaadata. Mis muidugi ei tähenda seda, et enesearendamisele tohiks käega lüüa.aasta66 kirjutas: Igav, naljakas ja mõnikord häiriv on olla peol, kus oled sunnitud viibima ühes ruumis koos sellise ebaprofessionaalse mänguoskusega 2-3 liikmelise bändiga. Parem juba kasutagu fonogramme
Siin ma nüüd natuke mõtlen nii ja naa. Paljudes kohtades, nagu näiteks laevade ja suuremate linnade pubid, on tõesti vaja lavale suht anonüümset ja kvaliteetset "muusikamasinat", mis pakub igale saalisolijale midagi sobivat. Kedagi ei huvita, kas laval on John või Jüri, peaaasi, et tantsida-olla saab. Mina aga võtan asja natuke isiklikumalt ja pisut nagu loodan ka, et inimesed, kes on saali tulnud, on seda just minu ja mu muusika pärast teinud. Eks selline arusaam ole tekkinud mul ka sellest, et tegutsen ju peamiselt lõuna-eestis, kus kohad väiksemad ja enamasti tean paljusid saalisviibijaid kui mitte nimepidi, siis nägupidi küll. Muidugi ma püüan rahva soove ka täita, aga teen seda ikka natuke "omas võtmes". Mina olen ju mina, ma ei saa olla, ega peagi olema keegi teine!aasta66 kirjutas:Meie töötame publiku jaoks, mitte et nad tantsiksid meie tahte järgi. Klient soovib „Valgeid roose“, siis ta peab seda ka saama. Tahab Beethoveni „Für Elise“ – peame suutma seda esitada ja HÄSTI. Laval peab 3-4 tunniga rahuldama kõiki publiku soove, mitte üritada üksinda oma asja ajada.
Selles suhtes olen Raeniga nõus. Lisaks erineb meil repertuaar ka sõltuvalt kohast, kus esineme. On kohti, kus keeldume teatud lugusid tegemast, on kohti kus teeme samu lugusid vabatahtlikult, on kohti kus ainult lisaraha eestMina aga võtan asja natuke isiklikumalt ja pisut nagu loodan ka, et inimesed, kes on saali tulnud, on seda just minu ja mu muusika pärast teinud
Mõttekam oleks siiski harjutada metronoomi järgi tempos püsimist ja pillimängu. Fonode mõte on asendada puuduvaid pille. Kas sündi pealt ei saa mingit trummi tiksuma panna, ja sündimees saaks ju vasaku käega bassipartiid juurde mängida?Marchrabbit kirjutas:Nüüd on vahepeal natuke aega mööda läinud ja harjutame koos kahe mõttekaaslasega kokku mängimist. Peale süntesaatori on pundis veel akordion ja akustiline kitarr. Üha enam tundub mulle,et vähemalt mingi taust võiks kindlasti olla eelnevalt sisse mängitud. See aitab ära hoida seda,et pillimehed ei lähe erinevasse temposse. Samas saab niimoodi juurde mängida huvitavamaid soolosid ning teksti jälgida. Kui peab jälgima samal ajal paberi pealt teksti ja akordide vahetamist ,on vead kerged tulema ja see ajab juba teistel ka mängu sassi.
Automaatsaate puhul on ju saatepartii rütmilises mõttes paigas. Kui ülejäänud bänd ei suuda selle järgi rütmi hoida, siis ei aita fonod ka-kui te just kogu kupatust sisse ei mängi. Arendavaks tegevuseks seda tõesti ei pea. Arvan siiski, et treenige oma mängu-eks väike loksumine on lives lubatud ka-samas harjutate oma oskusi. Pigem soovitan kodus aeglasemas tempos metronoomi järgi harjutada, kül ta tulema hakkab.Marchrabbit kirjutas:Praegu oleme kasutnud lausa automaatsaadet,mänginud sündi peal pikki noote juurde ja vahetanud akorde. Kidramees saadab duuridega ja akordionimees mängib ka pikki noote juurde. Selline päris rohujuure tasandil on see bänditegemine alles. Kuna algul läheb palju sassi ja ühes tempos püsimisega on niigi raskusi,siis tekkis see mõte,et salvestaks mõned põhjad ning prooviks seejärel nendele pikki noote kaasa mängida. Samas muidugi eriti arendavaks tegevuseks seda pidada vist tõesti ei saa?