Bose uus helindamis-filosoofia

Tegevmuusikute rõõmud ja mured

Moderaator: Moderaatorid

Vasta
Kasutaja avatar
raen
Autor
Autor
Postitusi: 1314
Liitunud: 17 Okt 2004, 18:33

Bose uus helindamis-filosoofia

Postitus Postitas raen »

Nüüd tuleb siis kõigil endale uus PA-kola osta! :D

http://www.bose.com/controller?event=VI ... proach.jsp
Defmic
Autoriteet
Autoriteet
Postitusi: 84
Liitunud: 29 Dets 2005, 18:24

Postitus Postitas Defmic »

Kui see tõesti toimib nii nagu nad lubavad, siis on küll väga viis :wink:
Project X
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 215
Liitunud: 09 Aug 2005, 16:01

Postitus Postitas Project X »

idee on iseenesest väga hea ja tore, aga kui mõne pilli soundi püütakse mikkriga siis kas asi vilesse ei lähe :D?
Kasutaja avatar
raen
Autor
Autor
Postitusi: 1314
Liitunud: 17 Okt 2004, 18:33

Postitus Postitas raen »

kas asi vilesse ei lähe?
Does this new system feed back?
The Personalized Amplification System™ approach is resistant to, but not immune from feedback. It's performance in this critical dimension has been shown under the vast majority of cases to be significantly better than the traditional "triple system" approach of backline instrument amplifiers, monitor system and PA system. Here are some of the reasons why:

- There are far fewer feedback loops because a microphone is connected to only one Cylindrical Radiator® speaker, not many as in the case of monitors and PA speakers. Fewer loops that can feedback mean less feedback.

- The radiation characteristics of the Cylindrical Radiator speaker, whereby the sound levels changes little with distance, means that a good level can be set for the audience without it being blasting loud near the stage. Less level at the stage means less level bleeding back into microphones that can cause feedback.

- Because of the unique properties of the Cylindrical Radiator speaker (little level change with distance) you can move a microphone around with much less fear of triggering feedback.

- In a conventional triple system, the sound operator makes multitudes of adjustments for one reason or another not related to feedback. And yet, these changes can all conspire to produce conditions which upon the next adjustment feedback is triggered. The sound operator (I have been one for twenty five years) never knows which adjustments contributed negatively to conditions for feedback. When it occurs, he/she must quickly make major adjustments to stop the squealing, then more or less start again to try and create higher gain without feedback. In the new approach, the musicians, and no one else, control the sound. They have far fewer controls to keep track of and thus if they happen to trigger feedback, they make a quick adjustment.

With all of this said, all of the normal practices that control feedback in a traditional system should still be employed here, with signal processing as a last resort. We have had the best performance from standard dynamic stage microphones. We do not use feedback suppressors. We were able to get the mics loud enough without the suppressors. Most important of all techniques is to get as close to the microphone as possible. The difference in gain before feedback between an inch from the capsule and 1/10" is 20 dB.


Selline siis on nendepoolne vastus :)

Ise-enesest on aga sellise süsteemi idee vägagi intrigeeriv. Mina saan asjast aru nii, et tänu sellisele "postikujulisele" kõlarisüsteemile peaks heli saalis levima suht ühtlaselt ja võrdselt. Ehk siis - nende jutu järgi polevat suurt vahet, kas seisad posti kõrval või saali taganurgas, valjus ja sound pidavat olema üsna samad.

Kuivõrd üks taoline "post" pidavat ära toitma kuni keskmise suurusega saali, siis võib juba ette kujutada, kui sheff oleks näiteks pubis musa teha - olemas on 4 sisendit ( või kui rohkem vaja, siis läbi mikserpuldi ), ajadki ainult ühe "posti" keset lava püsti ja kogu lugu! :D

2000 dollarit sellise nalja eest polegi teab mis suur summa, kui see kõik, mis räägitakse, ka tõele vastab! :D

Siin on kasutajate arvamusi - http://www.musiciansfriend.com/srs7/g=l ... 75/rpp=10/
Erx
Algaja
Algaja
Postitusi: 1
Liitunud: 25 Juun 2008, 14:09

Re: Bose uus helindamis-filosoofia

Postitus Postitas Erx »

Tere

Bose kohta niipalju ,et endal olemas kaks esimese versiooni posti, ja 4 supakat.
Bose põhimõtte on selles et igale mehele bändis on oma post mis on nii monitori kui ka PA eest ja mida bändimees ise sätib.
Feedbacki kohta nii palju ,et sisse on ehitatud EQ kuhu on sisse seadistatud enam vähem kõik mikrid , valides sealt enda mikrofonile vastava numbri, võtab EQ automaatselt need sagedused maha mis lähevad vilesse. Põhimõtteliselt on võimalik panna mikrofon 20cm kaugusele kõlarist ja see ei lähe vilesse.
Ise ma olen kasutanud Boset lihtsalt PA-ks erinevatel üritustel kus on vaja elegantset ja väkest kuid võimast ja katvat heli süsteemi.
Bose on väga puhta heliga kõlar ja minu arvates kõige parem kõlar ültse, kuna ta on väike aga võimas.
Lõpetuseks 2 posti ja 4 subakaga (1 post 2 sub.) on kokku 56 kõlarit(elementi).
Vasta